STRATEGIE

Cabrio Víkend je velmi atypická půjčovna kabrioletů. Díky úzké cílové skupině je potřeba klienty specificky oslovovat. Zvolili jsme střednědobou marketingovou strategii, kterou budujeme klientelu sice pomaleji, ovšem velmi stabilně se zdárnými výsledky.

Cabrio víkend - WORKOHOLIX
Cabrio víkend - WORKOHOLIX
Cabrio víkend - WORKOHOLIXmoderní webdesign

WEBOVÉ STRÁNKY

Aktuálně je spuštěna již druhá verze webových stránek, která je založena na vizuálních prvcích na maximum. Snažíme se návštěvníka doslova vtáhnout do kabrioletu, protože víme, že to je opravdu jedinečný zážitek. Na webu jsme použili převážně video záběry, kterých máme k dispozici dostatek. Vytvořili jsme sérii krátkých klipů, které dotváří různé stránky. Postupně je ještě budeme upravovat, aby skvěle zapadaly do celého konceptu.

WEBOVÉ STRÁNKY

Aktuálně je spuštěna již druhá verze webových stránek, která je založena na vizuálních prvcích na maximum. Snažíme se návštěvníka doslova vtáhnout do kabrioletu, protože víme, že to je opravdu jedinečný zážitek. Na webu jsme použili převážně video záběry, kterých máme k dispozici dostatek. Vytvořili jsme sérii krátkých klipů, které dotváří různé stránky. Postupně je ještě budeme upravovat, aby skvěle zapadaly do celého konceptu.

Cabrio víkend - WORKOHOLIX

REKLAMNÍ LETÁK

Pro potřeby různých exhibicí a výstav jsme připravili letáky. Cílem bylo vytvořit propagační materiál, který ponese informace stejně jako vizitky, ale bude vizuálně zajímavější.

Cabrio víkend - WORKOHOLIX
Cabrio víkend - WORKOHOLIX

VIZITKY

U vizitek jsme naopak chtěli zdůraznit eleganci a něco netradičního. Když si tuto vizitku položíte na stůl, není to jen list papíru - díky jejímu tvaru se přirozeně rozevírá a upoutává mnohem více pozornosti.

VIZITKY

U vizitek jsme naopak chtěli zdůraznit eleganci a něco netradičního. Když si tuto vizitku položíte na stůl, není to jen list papíru - díky jejímu tvaru se přirozeně rozevírá a upoutává mnohem více pozornosti.

Cabrio víkend - WORKOHOLIX

VIDEO

Videa pro Cabrio Víkend vznikala z různých projížděk a velká jejich část je přímo od klientů této půjčovny. Náš úkol bylo sestříhat několik klipů, které jsou použity jak při různých výstavách a exhibicích, tak pro sociální sítě a webové stránky.

01. O PROJEKTU

CABRIO VÍKEND

Půjčovna kabrioletů byla od začátku velká výzva. Mají velmi specifickou cílovou skupinu. Museli jsme pracovat s tím, že ne každý zná kabriolet a vznikaly dotazy, zda má vůz zatahovací střechu (protože to nebylo na první pohled zřejmé). Upravovali jsme postupně publikované fotografie, aby odpovídaly na nejčastější dotazy. Vizuální stránka je zde naprosto klíčová - tady oči prodávají. Musíme být hodně viditelní a připomínat se.

K projektu, jako je tento, musíte mít vztah. Byl jsem skoro u všech natáčení a focení, několikrát jsem jel jejich vozem na výlet i dovolenou, abych tím sám žil. Kabriolet je taková motorka na čtyřech kolech. Je to o životním stylu. Není to o cíli, ale o cestě.

Budoucnost

Tento projekt plánujeme dále rozvíjet hlavně po vizuální stránce, aby byl co nejlákavější. Připravujeme různé výstavy vozů a další natáčení, focení a výlety.

Creative direction:

Lubor Malý

Marketing:

Lubor Malý

Sociální sítě:

Šárka Dittrichová

Webdesign:

Daniel Szkandera

Tisková grafika:

Romana Dolejší

Logo:

Romana Dolejší

Foto / Video:

Půjčovna a její klienti

Střih:

Josef Calda

Líbilo by se vám něco takového?

02. O NÁS

Zajišťujeme kompletní marketingové služby, které vám pomohou s aktivní propagací vašich služeb či produktů. Poskytujeme kvalitní servis a zákaznickou podporu. Sestavujeme účinné marketingové plány a strategie ke zvýšení zájmu zákazníků v online i offline prostředí. Tvoříme prvotřídní webové stránky a staráme se o jejich údržbu. Připravujeme i grafický obsah, např. fotografie, videa, loga, texty, příspěvky nebo tiskoviny (plakáty, katalogy, brožury, vizitky).