WEBOVÉ STRÁNKY

Chceme být maximálně transparentní – je důležité, aby lidé věděli, co jedí. Přistoupili jsme proto k návrhu nového webu. Ukázali jsme prodej, přípravu, výrobu i balení produktů. Pro návštěvníky jsou to velmi žádané informace.

Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX
Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX
Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX
Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIXmoderní webdesign
Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX

VÝROBA UZENIN

Vysvětlili jsme, jak a z čeho se vyrábí uzeniny, odkud pochází a jak se zpracovává maso. Pro lepší vizualizaci jsme použili ilustrace a časové osy.

VÝROBA UZENIN

Vysvětlili jsme, jak a z čeho se vyrábí uzeniny, odkud pochází a jak se zpracovává maso. Pro lepší vizualizaci jsme použili ilustrace a časové osy.

Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX

PRODUKTY

Nabídku produktů jsme rozdělili na jednotlivé kategorie. Nyní měříme, jak se návštěvníci na webu pohybují, a to s cílem usnadnit jim přístup k informacím.

Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX
Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX

LOGO

Největší výzvou bylo nové logo. Chtěli jsme zachovat klasického řeznického lva a odkaz na tradici, a přesto připravit moderní značku uzenářství.

LOGO

Největší výzvou bylo nové logo. Chtěli jsme zachovat klasického řeznického lva a odkaz na tradici, a přesto připravit moderní značku uzenářství.

Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX

BANNERY

Vytvořili jsme také několik sérií bannerů, např. za účelem náboru.

Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX
Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX

FACEBOOK

Styl komunikace na sociálních sítích (Facebook a Instagram) prošel také redesignem.

FACEBOOK

Styl komunikace na sociálních sítích (Facebook a Instagram) prošel také redesignem.

Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX

INSTAGRAM

Komunikace na sociální síti Instagram jde ruku v ruce s hlavními myšlenkami celého konceptu.

Uzeniny Kasarda - WORKOHOLIX
01. O PROJEKTU

UZENINY KASARDA

S Kasardovými spolupracujeme už několik let. Začali jsme u sociálních sítí a postupně se začali starat o celý online. Aktuálně jsme udělali redesign webu, sociálních sítí a online reklam. Projekt uzenářství Kasardovi od začátku vedeme velmi osobitým stylem tak, aby odpovídal lidem, kteří v uzenářství pracují.

Dostali jsme příležitost navrhnout a realizovat design v oboru vyznačujícím se poměrně vysokou konzervativností. Cesta to nebyla jednoduchá – chtěli jsme vytvořit design, který není běžný a osloví. Výsledek i ohlas klientů je báječný.

Creative direction:

Lubor Malý

Webdesign:

Mirek Kasarda

Grafika:

Mirek Kasarda

Copywriting:

Petra Nedvědová

Líbilo by se vám něco takového?

02. O NÁS

Našimi klienty jsou podnikatelé (nebo další subjekty), kteří mají zájem o vysoce kvalitní propagaci své firmy, značky nebo projektu. S láskou a péčí pro ně připravujeme účinné marketingové plány a strategie a prvotřídní webové stránky. Úspěšně tvoříme i originální grafiku, od loga přes fotografii až po firemní trička. Zákazníci se na nás obrací s důvěrou v dlouholeté zkušenosti i svěží nápady. Nespokojíme se s řešením, které není na té nejvyšší úrovni.